Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T06:13:24Z-
dc.date.available2023-12-01T06:13:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКарнаух Л. П., Авраменко О. О. Історико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітей. Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина» № 11(29) 2023. С. 493–504. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5513uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15808-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5513uk_UA
dc.description.abstractВ статті здійснено історико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітей. В контекстіінтерпретації народної психології та історії психології означена проблема окреслена coцiaльними oчiкувaннями, ocoбливocтями культури, трaдицiй українського суспільства. Аналіз генезису поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя дав змогу виокремити психологічні складові цієї проблематики. Впродовж багатовікового розвитку суспільства означена проблема мала різне трактування, яка залежала від соціально-економічних, політичних та історичних умов, рівня розвитку етнічних і психолого-педагогічних уявлень про дитину та її місця у суспільстві. Предметним полем нашого дослідження особистості є культура суспільства, що визначала ставлення до життя дитини в залежності від рівня її розвитку. Виявлено взаємозалежність між рівнем розвитку суспільства та проявами виховання бережливого ставлення у дітей до свого життя. Аналіз різних джерел дає підстави стверджувати, що у різні історичні періоди розвитку суспільства ставлення до дітей змінювалося. Історично-психологічний та філософський аналіз окреслює соціальні і культурні особливості феномену розвитку бережливого ставлення до дітей. При цьому слід зазначити, що вся історія людства свідчить про те, що дитина не завжди була у центрі світоглядних пошуків і предметом наукового дослідження.Проте народна психологія чітко усвідомила значення виховання у дітей ціннісного ставлення до життя та визначила необхідні засоби для їх охорони. Проаналізовані дослідження дають змогу дійти висновків про те, що розвиток суспільства обумовив ускладнення сфер життєдіяльності та виховного процесу та вплинув на процес виникнення та декларування демократичних батьківсько-дитячих взаємин та гуманних підходів до виховання бережливого ставлення до свого життя.uk_UA
dc.publisherПерспективи та інновації науки.uk_UA
dc.subjectісторія психологіїuk_UA
dc.subjectетнопсихологіяuk_UA
dc.subjectбатьківсько-дитячі взаєминиuk_UA
dc.subjectукраїнське суспільствоuk_UA
dc.subjectбережливе ставлення до життяuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.titleІсторико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітейuk_UA
dc.title.alternativeІсторико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5513-Текст статті-5546-1-10-20230721.pdf434,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.