Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T06:13:41Z-
dc.date.available2023-12-01T06:13:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАвраменко О. О., Карнаух Л. П. Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін. Актуальні питання у сучасній науці. Випуск № 6(12). 2023. С. 466–477. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5114uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15809-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5114uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовані основні дефініції, які характеризують термінологічну базу компетентнісногопідходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано результати сучасних досліджень науковців щодо основ формуванняготовності й здатності майбутніх вихователів до ефективної професійної діяльності. Зазначається, що нагальною є потреба в з’ясуванні умов та удосконаленні методів викладання дисциплін психологічного циклу з метою формування професійної компетентності в майбутніх педагогів галузі дошкільної освіти.Зазначено, що ефективність психічного розвитку дитини залежить від рівня професійної підготовки педагога, особливе місце у якій займають психологічні дисципліни.Конкретизовані вимоги до професійної компетентності сучасного майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. Визначено, що педагог є основою виховання компетентного дошкільника, який є новою генерацією української нації, особистості, яка зможе успішно реал ізовувати себе в майбутньому. У Стандарті дошкільної освіти компетентність, яку набуває дитина в умовах ЗДО, розглядається як результат виховання та навчання і передбачає увагу до збагачення досвіду дитини та використання комплексних психолого-педагогічнихвпливів (педагогічних технологій, методів, способів), що сприяють становленню компетентності. Обґрунтовано, що побудова цілісної системи формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти має здійснюватися із урахуванням сучасних результатів досліджень у процесі фахової підготовки, формування досвіду майбутньої педагогічної діяльності, формування та розвитку професійної самосвідомості, здатності до творчої реалізації майбутнім педагогом професійних цілей і цінностей. Визначається, що психологічна підготовка забезпечується навчальними дисциплінами, зміст яких спрямований на формування у майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти загальних та спеціальних компетентностей відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільної освіти».uk_UA
dc.publisherАктуальні питання у сучасній науціuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутній фахівецьuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.titleФормування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeФормування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5114-Текст статті-5145-1-10-20230617.pdf399,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.