Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15809
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Авраменко, Оксана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T06:13:41Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T06:13:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Авраменко О. О., Карнаух Л. П. Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін. Актуальні питання у сучасній науці. Випуск № 6(12). 2023. С. 466–477. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5114 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15809 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5114 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані основні дефініції, які характеризують термінологічну базу компетентнісногопідходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано результати сучасних досліджень науковців щодо основ формуванняготовності й здатності майбутніх вихователів до ефективної професійної діяльності. Зазначається, що нагальною є потреба в з’ясуванні умов та удосконаленні методів викладання дисциплін психологічного циклу з метою формування професійної компетентності в майбутніх педагогів галузі дошкільної освіти.Зазначено, що ефективність психічного розвитку дитини залежить від рівня професійної підготовки педагога, особливе місце у якій займають психологічні дисципліни.Конкретизовані вимоги до професійної компетентності сучасного майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. Визначено, що педагог є основою виховання компетентного дошкільника, який є новою генерацією української нації, особистості, яка зможе успішно реал ізовувати себе в майбутньому. У Стандарті дошкільної освіти компетентність, яку набуває дитина в умовах ЗДО, розглядається як результат виховання та навчання і передбачає увагу до збагачення досвіду дитини та використання комплексних психолого-педагогічнихвпливів (педагогічних технологій, методів, способів), що сприяють становленню компетентності. Обґрунтовано, що побудова цілісної системи формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти має здійснюватися із урахуванням сучасних результатів досліджень у процесі фахової підготовки, формування досвіду майбутньої педагогічної діяльності, формування та розвитку професійної самосвідомості, здатності до творчої реалізації майбутнім педагогом професійних цілей і цінностей. Визначається, що психологічна підготовка забезпечується навчальними дисциплінами, зміст яких спрямований на формування у майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти загальних та спеціальних компетентностей відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільної освіти». | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні питання у сучасній науці | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутній фахівець | uk_UA |
dc.subject | розвиток особистості | uk_UA |
dc.title | Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
5114-Текст статті-5145-1-10-20230617.pdf | 399,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.