Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T06:19:15Z-
dc.date.available2023-12-01T06:19:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДука Т. М. Використання казки як засобу інноваційних технологій в сучасному закладі дошкільної освіти. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 122–134. http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7401uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15819-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7401uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу узагальнення та аналізу наукового доробку вітчизняних та закордонних науковців з проблеми використання інноваційних технологій в сучасному освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Розкрито основні теоретичні положення проблеми, з’ясовано, що головна мета сучасної дошкільної освіти – це забезпечення гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. Сучасні заклади дошкільної освіти дедалі частіше використовують новітні педагогічні розробки, методики та технології, щоб якомога продуктивніше допомогти дітям розвиватися, пізнавати навколишній світ, себе, людей, що їх оточують. Узагальнено, що впровадження інноваційних технологій в сучасний освітній процес сприяє якісному оновленню його змісту, сприяє активній пізнавальній, комунікативній, продуктивній діяльності дітей та розвитку творчого мислення. Визначено, що серед завдань дошкільної освіти одним із ключових є розвиток мови та мовлення. З’ясовано, що твори художньої літератури є важливим засобом формування художньо-мовленнєвої компетентності та гармонійного розвитку особистості дитини в цілому. Встановлено, що використання художньої літератури як засобу інноваційних технологій є ефективним інструментарієм організації сучасного освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.Зокрема,обґрунтовано, що поетико-прозаїчна природа художніх творів відкриває широкі можливості для педагогів-практиків та батьків, які під час співпраці з дітьми можуть оперувати їхніми здібностями активних слухачів, враховуючи соціально-педагогічний ефект казки та інших художніх творів. Узагальнено, що виховання через художню літературу призводить до значних змін емоцій, почуттів дитини, що сприяє виникненню в дитини живого відгуку на різні події життя, перебудовує її суб’єктивний світ, розвиває емоційний інтелект як запоруку емоційного здоров’я.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectхудожньо-мовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного та молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectхудожня літератураuk_UA
dc.subjectказкаuk_UA
dc.subjectінноваційні педагогічні технологіїuk_UA
dc.titleВикористання казки як засобу інноваційних технологій в сучасному закладі дошкільної освітиuk_UA
dc.title.alternativeВикористання казки як засобу інноваційних технологій в сучасному закладі дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
7401-Текст статті-7445-1-10-20231128.pdf262,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.