Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15822
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T06:22:07Z-
dc.date.available2023-12-01T06:22:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПідлипняк І.Ю. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми в умовах різновікової групи Наукові інновації та передові технології. № 4(18). 2023. С. 492–505.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15822-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/4305/4328uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми в умовах різновікової групи. Проаналізовані сучасні наукові пошуки з досліджуваного питання і окреслені основні постулати. Адже якість професійної підготовки педагогів дошкільного фаху зумовлює рівень освіченості і вихованості майбутнього покоління. Варто акцентувати увагу на н еобхідності підготовки фахівців нової генерації, спроможних адаптуватися до швидкоплинних змін у професійній діяльності, самостійно поповнювати професійні знання та збагачувати власний професійний досвід упродовж усього життя. Професійне становлення майбу тнього вихователя в процесі його підготовки у вищій школі передбачає не тільки оволодіння певною сукупністю знань, умінь, навичок, але і його особистісне самовдосконалення,активізацію професійної позиції, виховання таких якостей, як комунікативність, такт овність, критичність тощо. Зазначимо, що фактором успішності його професійної діяльності виявляється сформованість, цілісність його особистості. Рівень підготовки майбутнього вихователя до роботи в різновіковій групі визначається сформованістю необхідних знань, умінь і навичок.Визначено інтеграційні етапи у змісті фахової підготовки педагогів-дошкільників до роботи з дітьми в різновікових групах. В умовах одночасного навчання дітей в різновіковій групі постає проблема оптимальної організації їх пізнавально ї діяльності, вікових та навчальних можливостей. Вирішення цієї проблеми багато в чому залежить від особистих рис педагога, його методичної підготовки, уміння одночасно керувати діяльністю дітей різного віку.З’ясовано особливості педагогічної діяльності в ихователя в умовах різновікової групи; підкреслено, що ефективність організації життєдіяльності дітей різного віку зумовлена налагодженням активної міжособистісної взаємодії між ними; висвітлено основні форми освітньої роботи педагога з дітьми різного віку.uk_UA
dc.publisherНаукові інновації та передові технологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.3-
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectрізновікова групаuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми в умовах різновікової групиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4305-Текст статті-4329-1-10-20230415.pdf236,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.