Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T06:24:32Z-
dc.date.available2023-12-01T06:24:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПідлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей в умовах різновікової групи. Наука і техніка сьогодні. №9 (23). 2023. С. 396–411.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15826-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/5616uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми в умовах різновікової групи. Проаналізовані сучасні наукові пошуки з досліджуваного питання і окреслені основні постулати. Адже якість професійної підготовки педагогів дошкільного фаху зумовлює рівень освіченості і вихованості майбутнього покоління. Варто акцентувати увагу на необхідності підготовки фахівців нової генерації, спроможних адаптуватися до швидкоплинних змін у професійній діяльності, самостійнопоповнювати професійні знання та збагачувати власний професійний досвід упродовж усього життя. Реформування дошкільної освіти в Україні є частиною процесу оновлення освіти вцілому. Одним із шляхів оновлення змісту дошкільної освіти й узгодження його з наступними ланками освіти є орієнтація чинних програм на набуття дітьми дошкільного віку освітніх компетенцій.Дитина дошкільного віку перебуває у світі безмежного потоку інформації, і тому перед сучасним вихователем постає проблема – як допомогти їй краще засвоїти програмовий матеріал, як пробудити інтерес до процесу здобуття знань, як посилити увагу та покращити пам’ять дитини? Велику роль відіграє правильний добір методів і прийомів навчання дітей, розробка і використання різноманітного дидактичного матеріалу. Поєднання словесних, наочних і практичних методів дає можливість у процесі засвоєння дітьми навчальногоматеріалу активізувати всі види чуттєвого сприймання й тим самим організувати навчання без їх перевантаження, підтримувати активний пізнавальнийУ статті простежується питання доцільності професійної підготовки студентів до здійснення логіко-математичногорозвитку дітей в умовах різновікової групи. Описано зміст, використання активних форм навчання, методи, система формування професійних умінь у майбутніх вихователів уроботі з дітьми.uk_UA
dc.publisherНаука і техніка сьогодніuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectрізновікова групаuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectлогіко-математичний розвитокuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей в умовах різновікової групиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5616-Текст статті-5649-1-10-20230730.pdf345,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.