Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15835
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T07:50:21Z-
dc.date.available2023-12-01T07:50:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКравчук Н. П., Рябошапка О. В. Розвиток «soft skills» майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів освітньої програми дошкільна освіта. Вісник науки та освіти. 2023. №7 (13). С. 594–608.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15835-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5743uk_UA
dc.description.abstractУ статті актуалізовано питання формування та розвитку soft skills, а також їх роль у професійному вдосконаленні майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесіфахової підготовки. Обґрунтовано необхідність активного формування soft skills, відповідно до сучасних вимог освіти.У межах статті окреслено деякі аспекти концепту «м’які навички», як засобу фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Досліджено поняття «soft skills», виокремлено складники softskills (брати на себе лідерські функції, ефективність роботи у команді, налагоджування комунікацій, самоактуалізація, саморозвиток, здатність співпрацювати тощо), а також визна чено тенденціїїх розвитку у процесі вивчення обов’язкових компонентів ОП Дошкільна освіта. Підкреслено, що проблема володіння навичками soft skillsнеобхідні для успішної кар’єри, адже, вони є одниміз головних компонентіву сфері успішного становлення фахівця. Дефі ніція «soft skills» розглядається авторами, як важливі якості особистості, які дозволяють планувати та вирішувати нестандартні завдання,ефективно працювати в команді, вирішувати конфлікти, бути затребуваними у професійній діяльності.Метою статті є здійсненняцілісного наукового аналізу проблеми розвитку soft skillsмайбутніх вихователів закладів освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів ОП Дошкільна освіта, завдяки яким підвищується рівень фахової підготовки.Ця проблема є багатоаспектною і потребує вивчення питань, пов’язаних із якістю підготовки майбутніх вихователів ЗДО у сучасних закладах вищої освіти.У статті опрацьовано останні дослідження та публікації та розглядаються різні погляди щодо означеної проблеми (О.Бондарчук, М. Гордійчук, І.Гурський, К.Гнезділової, Н.Каньоси, Н.Коляди, О.Кравченко, А. Кошель, В.Кошель, Я.Мар’янко, А.Міненок, І.Муравйової, А.Осадчої та ін.), а також наведено приклади ефективних методів та засобів роботи для формування м’яких навичок у здобувачів вищої освіти.uk_UA
dc.publisherВісник науки та освітиuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjecthard skillsuk_UA
dc.subjectлідерські навичкиuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователі закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectосвітні компонентиuk_UA
dc.titleРозвиток «soft skills» майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів освітньої програми дошкільна освітаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
5743-Текст статті-5778-1-10-20230811.pdf503,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.