Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T07:50:39Z-
dc.date.available2023-12-01T07:50:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРябошапка О. В., Кравчук Н. П. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Вісник науки та освіти. 2023. №7 (13). С. 795–806. http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5762uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15836-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5762uk_UA
dc.description.abstractУ статті піднято проблему підготовки майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. З’ясовано, що така потребаспричинена вимогами сьогодення, що потребує безперервності освіти. Вимоги ринку праці також вимагають фахівця нової формації, здатного до здобуття освіти протягом життя. Зазначено, що входження України до Європейського Союзу виступають передовою реформування освіти та її євроінтеграції.У статтізазначено провіднихдослідників принципу наступності, визначено підґрунтя необхідності здійснення наступності між дошкільною та початковою освітою на законодавчому рівні.З’ясовано, що одним з основних принципів, на яких базується освіта є принцип наступності.Увизначенні поняття «наступність» притримуємося тлумаченняО.Ковшар як педагогічної категорії, що являє собою взаємозв’язок різних етапів розвитку, сутність якого полягає у відновленні і збереженні на новомуетапі елементів і характеристик попередніх. Метастатті пол ягає у необхідності розкрити особливості підг отовки майбутніх педагогів д о реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти на прикладі фахової підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освітаУманського державного педагогічного університету імені ПавлаТичини. Здійснено аналіз навчальних дисциплін:«Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень» (ОК 39) та «Методика освітньої галузі «Математика» (ОК 41); «Дошкільна лінгводидактика» (ОК 31) та « Методиканавчання української мови та літературного читання» (ОК 45); «Наступність та перспективність у роботі з дошкільникамита молодшими школярами» (ОК 36) щодо підготовки здобувачів вищої освіти під час їх вивчення до забезпечення наступностіміж дошкільною та початковою ланками освіти.uk_UA
dc.publisherВісник науки та освітиuk_UA
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectпідготовка педагогівuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освітиuk_UA
dc.title.alternativeПідготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5762-Текст статті-5797-1-10-20230812.pdf491,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.