Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15848
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Журавко, Тетяна Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T08:22:34Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T08:22:34Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Журавко Т. В. Агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку під час війни. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 60, Том 2, 2023. С. 179–183. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15848 | - |
dc.description | http://aphn-journal.in.ua/archive/60_2023/part_2/27.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито теоретичні основи агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку під час війни. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми, доведено актуальність її. Агресивна дія – це прояв агресивності як ситуативної реакції. Якщо агресивні дії повторюються періодично, то в такому випадку ми говоримо про агресивну поведінку. Агресія – це насамперед реакція на блокування потреб. Вона притаманна всім людям і є інстинктивною природною силою людини. Вона активується, коли не враховуються чинники ризику, не задовольняються вікові потреби. Автор зазначає, що на прояви агресивної поведінки можуть впливати багато факторів, в тому числі вік, індивідуальні особливості, зовнішні фізичні та соціальні умови. Але вирішальну роль у формуванні агресивної поведінки особистості, на думку більшості дослідників, відіграє її безпосереднє соціальне оточення. Агресія дітей дошкільного віку може бути викликана різними факторами. Однак в основі такої поведінки є лише одна з причин – дитина не відчуває себе комфортно в поточній ситуації. Неможливість змінити саму ситуацію, дитина виявляє невдоволення агресивною поведінкою. Розкрито, що старший дошкільний вік важливий період у розвитку дитини, який формує майбутню поведінку, світогляд та характер. Це найголовніший вік для становлення особистості. це період статевої ідентифікації і відповідно до неї стилю поведінки. Також у дитини формується власне усвідомлення себе в часі в просторі, дитина знає минуле, розуміє сьогодення і має уявлення про майбутнє. Цей період є надважливий, бо це початкове становлення особистості. Дитина вчиться передбачати наслідки своєї поведінки, самооцінки, розширюється коло емоцій і почуттів і мотивів. | uk_UA |
dc.publisher | Актуальнi питання гуманiтарних наук | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.2:316.613.434]:355.48(470+571):(477)»2022/...»(045) | - |
dc.subject | агресія | uk_UA |
dc.subject | агресивна поведінка | uk_UA |
dc.subject | війна | uk_UA |
dc.subject | особистісне зростання | uk_UA |
dc.subject | внутрішні та зовнішні чинники | uk_UA |
dc.subject | вміння долати агресію | uk_UA |
dc.title | Агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку під час війни | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
27[1].pdf | 357,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.