Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T08:23:25Z-
dc.date.available2023-12-01T08:23:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМельникова О. М., Журавко Т. В. Неформальна освіта як інструмент фахового розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Věda a perspektivy №2(21). 2023. С. 144–155.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15849-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/3776/3797uk_UA
dc.description.abstractУ статті порушено питання важливостінеформальної освіти як інструменту фахового розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Метою статті є з’ясування важливостіта здійснення теоретичного аналізу наукової проблеми, виокремлення особливостей упровадження неформальної освіти у процес підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. У дослідженні використано такі методи, як аналіз, порівняння, узагальнення наукових джерел із досліджуваної проблеми. Проаналізовано погляди та узагальнено ідеї дослідників щодо проблеми професійного розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти у контексті впровадження неформальної освіти. Подано дефінітивний аналіз понять«неформальна освіта», «формальна освіта» та «інформальна освіта». Доведено, що неформальна освіта виступає важливим елементом у процесі створення демократичного суспільства, вихованні громадянина. Визначено, що неформальна освіта може слугувати тим інструментом фахового розвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, що забезпечить наближення загальних освітніх послуг закладу вищої освіти до потреб, інтересів і мотивів конкретних здобувачів вищої освіти.З’ясовано, що особливого значення набуває неформальна освіта у професійній діяльності дошкільного педагога, яка пов’язана з його постійним самовдосконаленням, оновленням змісту, форм і методів навчання. Схарактеризовано, що неформальна освіта використовується для характеристики освітнього процесу, організованого поза межами традиційної освітньої системи й призначена для задоволення пізнавальних потреб майбутніх фахівців дошкільної освіти.Представлено досвід організації неформальної освіти у світлі модернізації української освіти на прикладі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Визначено, що упровадження неформальної освіти на факультеті дошкільної та спеціальної освіти за освітньо-професійною програмою «Дошкільна освіта» є необхідним складником процесу самовдосконалення та саморозвитку, формування професійної компетентності, набуття здобувачами вищої освіти спеціалізованих навичок взаємодії «soft skills» в сучасних умовах розвитку освіти.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subject«soft skills»uk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці дошкільної освітиuk_UA
dc.titleНеформальна освіта як інструмент фахового розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
3776-Текст статті-3798-1-10-20230226.pdf241,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.