Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15850
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T08:52:53Z-
dc.date.available2023-12-01T08:52:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІщенко Л. В., Журавко Т. В. Розвиток розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математики. Перспективи та інновації науки. 2023. № 8(26). 2023. С. 136–145. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/4463/4487uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15850-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/4463/4487uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему розвитку розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математики. Установлено, що основними засобамирозвитку розумової активності виступають: зміст навчального матеріалу, що передбачає використання цікавої інформації, фактів, пов’язаних із розкриттям причин явищ, наявність нового у змісті матеріалу; форми організації; методи і прийоми навчання; методи контролю навчально-розумової діяльності, активне сенсорно-пізнавального середовище. Доведено, що створення сенсорно-пізнавального простору для дитини заснованого на розумінні та математичного змісту забезпечує реалізацію завдань із формування елементарних математичних уявлень дошкільників та сприяє розвитку їхньої розумової активності. З’ясовано, що розумова активність старших дошкільників проявляється якістю і кількістю математичних знань, глибиною, повнотою розуміння дитиною математичного матеріалу, бажанням займатися математикою, інтересом та енергійністю у пізнанні нового, розвитком практичних операцій і пошукових дій прагнення до вибору способів діяльності, здатністю до завершеності навчальних дій. Розумова діяльність на заняттях із математики активізується за умови застосування різних інноваційних методик, форм спільної діяльності; надання можливості для самостійної дитячої діяльності; використання різноманітного дидактичного матеріалу особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми, надання їм права вибору; підбору проблемних ситуацій, завдань, моделювання ситуацій, спрямованих на розв’язання математичного завдання. Комплексне використання практичних, проблемно-пошукових, розвивальних і дослідницьких навчальних завдань має дидактичний потенціал, необхідний для досягнення високого рівня розвитку розумової активності на заняттях із математики.uk_UA
dc.publisherПерспективи та інновації науки.uk_UA
dc.subjectрозвиток розумової активностіuk_UA
dc.subjectрозумові діїuk_UA
dc.subjectматематичний розвитокuk_UA
dc.subjectматематичні здібностіuk_UA
dc.subjectлогіко-математичний розвитокuk_UA
dc.subjectстарші дошкільникиuk_UA
dc.subjectсенсорно-пізнавальне середовищеuk_UA
dc.titleРозвиток розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математикиuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4463-Текст статті-4489-1-10-20230507.pdf396,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.