Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієнко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T11:34:49Z-
dc.date.available2023-12-01T11:34:49Z-
dc.date.issued2023-03-23-
dc.identifier.citationKorniienko T. O. The significance of strategic marketing in the system of ensuring the economic security of the enterprise. International security studios: managerial, economic, technical, legal, environmental, informative and psychological aspects. International collective monograph. Georgian Aviation University. Tbilisi, Georgia. 2023, «International Educators and Scientists Foundation». P. 641–664uk_UA
dc.identifier.issn1512-4916-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15861-
dc.descriptionURL: https://drive.google.com/file/d/1yzx8GxQgDm0V6-fZi9CBiGVqnpnWbEEy/viewuk_UA
dc.description.abstractThe threats arising in a market economy determine the relevance of studying the issues of ensuring the economic security of enterprises. Strategic marketing is of paramount importance in this process. Accurate marketing forecasting, correct pricing and sales policy, and effective measures to promote products are all key elements in ensuring the economic security of the enterprise. External factors affecting economic security include the state of the global and domestic economies, the institutional conditions of the economy, the business climate, and the balance of demand in the industry market. Internal factors include the effectiveness of the company's response to customer requests, the competitiveness of its products, and service capabilities. In times of crisis, the economic security system should be based not only on individual elements of marketing but should make full use of all marketing tools to fully control market activity, and act as intensively as possible, covering all areas of the enterprise.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність вивчення зумовлюють загрози, що виникають у ринковій економіці питання забезпечення економічної безпеки підприємств. Стратегічний маркетинг - це першорядне значення в цьому процесі. Точне маркетингове прогнозування, правильне ціноутворення та політика збуту та ефективні заходи щодо просування продукції є ключовими елементами забезпечення економічна безпека підприємства. До зовнішніх факторів, що впливають на економічну безпеку, відносяться стан світової та вітчизняної економіки, інституційні умови економіки, ст бізнес-клімат і баланс попиту на галузевому ринку. Внутрішні чинники включають ефективність реагування підприємства на запити клієнтів, конкурентоспроможність його продукти та можливості обслуговування.uk_UA
dc.publisherInternational Educators and Scientists Foundationuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectринкове середовищеuk_UA
dc.titleThe significance of strategic marketing in the system of ensuring the economic security of the enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeЗначення стратегічного маркетингу в системі забезпечення економічної безпеки підприємстваuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Монографія.pdf6,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.