Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкус, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorВозна, Зоя Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-26T11:14:27Z-
dc.date.available2023-12-26T11:14:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВозна З., Скус О. Edcamp Ukraine як форма контекстного навчання майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін. Věda a perspektivy. № 8(27). 2023. С. 78 – 88.uk_UA
dc.identifier.issn2695-1592-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16017-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5870/5903uk_UA
dc.description.abstractСтаттяприсвяченапошукуінноваційнихформконтекстногонавчанняздобувачіввищоїосвітипедагогічнихспеціальностей.УрозвідціпроаналізованіконцептуальніосновитаметодичнийінструментарійрухуEdCamp Ukraineтарозкритиййогоресурснийпотенціалупідготовцімайбутніхвчителіввціломутаучителівісторії,зокрема.З'ясовано,щоактивності педагогічної платформи EdCamp Ukraine є стійкою моделлю длянавчання та професійного розвитку здобувачів педагогічної освіти. Визначеніспособивикористанняконтекстівмайбутньоїпрофесійноїдіяльності.Встановленіумови результативності контекстуалізації навчання майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплінuk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.relation.ispartofseries;DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-8(27)-78-88-
dc.subjectконтекстuk_UA
dc.subjectконтекстне навчанняuk_UA
dc.subjectEdCamp Ukraineuk_UA
dc.subjectEdCamp- подіяuk_UA
dc.subjectконтекстна рефлексіяuk_UA
dc.subjectнавчально-професійна діяльністьuk_UA
dc.titleEdcamp Ukraine як форма контекстного навчання майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.