Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16019
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джагунова, Олена Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Скус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-26T11:14:59Z | - |
dc.date.available | 2023-12-26T11:14:59Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Джагунова О., Скус О. Уманський педагогічний інститут в період становлення нової системи освіти в незалежній Україні (1991-2000 рр.): тенденції розвитку. Věda a perspektivy. №2(27) 2023. С.302 – 315 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2695-1592 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16019 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/3789/3810 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано, що після проголошення незалежності України розпочинаються трансформаційні та реформаційні процеси в системі вищої педагогічної освіти загалом та зміни, які відбулися в закладах Черкащини. Починається створення та втілення в життя власної державної політики в цій галузі, формування та розширення нормативно-правової бази, що регулювала діяльність закладів вищої освіти. Важливим у цьому контексті стало прийняття демократичних законів України «Про освіту» в 1991-1996 рр. Показано бурхливий розвиток Уманського державного педагогічного інституту у 1991-1999 рр., про що свідчить значне покращення його освітнього потенціалу. Зокрема, значно виріс якісний та кількісний склад викладацького колективу (у штаті із 210 викладачів – 9 докторів та 78 кандидатів наук), відкрито власну аспірантуру (1992 р.), нові факультети та спеціальності. Якщо в 1991 р. у складі інституту функціонували три факультети, то у 1998 р. – шість, на яких навчалося вже більше 4 тис. студентів. Розширюються міжнародні контакти. Здійснюється інтеграція у світовий освітянський та науковий простір. | uk_UA |
dc.publisher | Věda a perspektivy | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-2(21)-302-315 | - |
dc.subject | Вища педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти педагогічний інститут | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні кадри | uk_UA |
dc.subject | Уманський педагогічний університет | uk_UA |
dc.title | УМАНСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ В ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ (1991-2000 РР.): ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
УМАНСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ В ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ (1991-2000 РР.) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ.pdf | 8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.