Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЧвертко, Людмила Андріївна-
dc.date.accessioned2024-01-17T09:56:02Z-
dc.date.available2024-01-17T09:56:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationKyryliuk I., Chvertko L. Formation of corporate culture in tourism enterprises. Iššūkiai vadybos moksle ir studijos: tezių ir straipsnių rinkinys mokslines konferencijos „Issukiai vadybos moksle ir studijose“ (Klaipėda, 2023, lapkricio 17 d). Nr. 4. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2024. Р. 7-10.uk_UA
dc.identifier.issn2783-8439-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16055-
dc.descriptionhttps://kult0-my.sharepoint.com/personal/ligita_simanskiene_ku_lt/_layouts/15/onedrive.aspx?id=%2Fpersonal%2Fligita%5Fsimanskiene%5Fku%5Flt%2FDocuments%2FPriedai%2F2024%5FSeiliaus%5Ftezes%5Fuz%5F2023%2Epdf&parent=%2Fpersonal%2Fligita%5Fsimanskiene%5Fku%5Flt%2FDocuments%2FPriedai&ga=1uk_UA
dc.description.abstractThe article proves that in times of crisis, the formation of corporate culture to ensure the effective functioning of tourism enterprises is a particularly important and integral part of the mechanism of strategic management of tourism enterprise activities. The corporate culture of a tourism enterprise is an internal resource that allows tourism enterprises to form a safe operating environment and gain the necessary flexibility to ensure resilience to external and internal threats. The main directions of forming an effective corporate culture are: setting goals, values, priorities, principles and norms of employee behavior; determining the compliance of corporate culture with the selected values and principles; implementation of organizational measures aimed at forming certain values and behavioral patterns, etc.uk_UA
dc.publisherKlaipėdauk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectformation of corporate cultureuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectsocio-psychological climateuk_UA
dc.titleFormation of corporate culture in tourism enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeФормування корпоративної культури на туристичних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2024_Seiliaus_tezes_uz_2023-1-11.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.