Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16134
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мороз, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Марина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T08:44:29Z | - |
dc.date.available | 2024-04-18T08:44:29Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мороз Л.І., Міщенко М.С. Професійно-психологічний тренінг як засіб становлення майбутніх психологів. Науковий журнал «Габітус». Випуск 34. 2022. С.80-84. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16134 | - |
dc.description | URL: http://habitus.od.ua/journals/2022/34-2022/12.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема професійно-психологічного тренінгу як засобу становлення майбутніх психологів. Розкрито теоретичні засади професійно-психологічного тренінгу. Вказано, що тренінг, як особлива технологія навчання, сприяє подоланню протиріччя між індивідуальним способом засвоєння знань при традиційному навчанні і колектив ним характером майбутньої професійної діяльності. Визначено загальні завдання професійно-психологічного тренінгу та його переваги | uk_UA |
dc.publisher | Науковий журнал «Габітус» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Соціальна психологія. Юридична психологія;Випуск 34 | - |
dc.subject | тренінг, | uk_UA |
dc.subject | тренінгові технології | uk_UA |
dc.subject | психолог | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійно-психологічний тренінг, | uk_UA |
dc.title | Професійно-психологічний тренінг як засіб становлення майбутніх психологів. | uk_UA |
dc.title.alternative | Професійно-психологічний тренінг як засіб становлення майбутніх психологів. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Мороз, Міщенко.pdf | 197,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.