Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16139
Назва: | Розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. |
Автори: | Савчук, Наталія Михайлівна |
Ключові слова: | евристичні здібності професійна спрямованість інтерактивні методи навчання метод проектів конкурентоздатність |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Науковий журнал "Інноваційна педагогіка" |
Бібліографічний опис: | Савчук Н.М. Розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. «Інноваційна педагогіка» 2022. Вип. № 45. С. 106 –110. |
Серія/номер: | УДК;37. 211.24 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. Визначено, що евристичні здібності – це інтегральна якість особистості, що визначає її здатність до творчості, прийняття нового, нестандартного творчого мислення, генерування оригінальних ідей. А головною метою розвитку евристичних здібностей у майбутніх фахівців під час вивчення української мови є максимально розвинути закладений творчий потенціал, та сформувати інтерес до самопізнання, творчого саморозвитку. Запропоновано застосування інтерактивних методів навчання, а саме: кейс-методу, мозкового штурму (мозкової атаки), методу круглого столу, методу проектів, дискусій, ділової гри, рольової гри у підготовці майбутніх фахівців, що сприятиме розвитку евристичних здібностей. Крім того, визначено, що означені методи дозволяють організовувати нетрадиційні навчальні лекції, які підвищують рівень активного засвоєння знань і включення студента у процес співпраці і взаємодії на практичних і семінарських заняттях, створюючи такі ситуації, які допоможуть вирішувати різноманітні навчальні проблеми і проблеми як спілкування, так і взаємостосунків. Зроблено висновки, що сучасне суспільство потребує якомога повнішого використання і розвитку евристичних здібностей в усіх сферах життя соціума. Люди з евристичними здібностями, високою культурою мови й мовлення, мають авторитет в усіх сферах суспільства. Сучасні інноваційні технології необхідно використовувати в процесі вивчення української мови для розвитку евристичних здібностей у майбутніх фахівців. Саме реалізація розвитку евристичних здібностей у процесі вивчення української мови через застосування інноваційних технологій дозволяє створити передумови для формування компетентної особистості майбутнього фахівця, здатного побудувати нову Україну європейського типу |
Опис: | http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/45/21.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16139 |
ISSN: | 2663-6085 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
21.pdf | 151,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.