Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2024-04-18T08:52:04Z-
dc.date.available2024-04-18T08:52:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоберник О.М Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»,Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2022. No 3(8) 2022.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16151-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1282uk_UA
dc.description.abstractАнотація. У статті розкривається сутність та методика використання проєктної технології в громадянському вихованні школярів. Стверджується, що проєктна технологія – це узагальнений сценарій програми спільної діяльності педагога і вихованців, за якої учні набувають знань, умінь і навичок у процесі планування й виконання навчальних та життєвих завдань, що постійно змінюються, а проєктування полягає в організації взаємодії учнів та педагога, яка, взаємообумовлюючи, дозволяє реалізувати змістовий, процесуальний та методичний компоненти процесу виховання. Проєктна діяльність, як важливий засіб громадянського виховання, дає учням можливість зв’язувати і співвідносити перспективні особистісні уявлення, отримані протягом навчання, із реальністю, в якій бувають вони самі, їх друзі, сім’ї, вчителі, із суспільним життям, з соціальними та політичними подіями, які відбуваються у межах громаді, країни в цілому. Освітньо-виховний потенціал проєктної діяльності полягає у можливості набуття учнями не тільки цілісних громадянських знань, підвищенні мотивації школярів до здобуття інформації про свій рідний край та Україну, опануванні найважливішими громадянськими якостями, а й у оволодінні навичками громадянської ініціативи у вирішенні актуальних соціальних питань на рівні селища, району, міста, регіону.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectвиховання, , соціальні проєкти,uk_UA
dc.subjectгромадянське виховання.uk_UA
dc.subjectпроєктуванняuk_UA
dc.subjectпроєктна технологіяuk_UA
dc.titleПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття Коберник.pdf214,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.