Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16151
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T08:52:04Z | - |
dc.date.available | 2024-04-18T08:52:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Коберник О.М Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»,Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2022. No 3(8) 2022. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16151 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1282 | uk_UA |
dc.description.abstract | Анотація. У статті розкривається сутність та методика використання проєктної технології в громадянському вихованні школярів. Стверджується, що проєктна технологія – це узагальнений сценарій програми спільної діяльності педагога і вихованців, за якої учні набувають знань, умінь і навичок у процесі планування й виконання навчальних та життєвих завдань, що постійно змінюються, а проєктування полягає в організації взаємодії учнів та педагога, яка, взаємообумовлюючи, дозволяє реалізувати змістовий, процесуальний та методичний компоненти процесу виховання. Проєктна діяльність, як важливий засіб громадянського виховання, дає учням можливість зв’язувати і співвідносити перспективні особистісні уявлення, отримані протягом навчання, із реальністю, в якій бувають вони самі, їх друзі, сім’ї, вчителі, із суспільним життям, з соціальними та політичними подіями, які відбуваються у межах громаді, країни в цілому. Освітньо-виховний потенціал проєктної діяльності полягає у можливості набуття учнями не тільки цілісних громадянських знань, підвищенні мотивації школярів до здобуття інформації про свій рідний край та Україну, опануванні найважливішими громадянськими якостями, а й у оволодінні навичками громадянської ініціативи у вирішенні актуальних соціальних питань на рівні селища, району, міста, регіону. | uk_UA |
dc.publisher | Наукові перспективи | uk_UA |
dc.subject | виховання, , соціальні проєкти, | uk_UA |
dc.subject | громадянське виховання. | uk_UA |
dc.subject | проєктування | uk_UA |
dc.subject | проєктна технологія | uk_UA |
dc.title | ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття Коберник.pdf | 214,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.