Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіїівна-
dc.contributor.authorСафін, Олександр Джамільович-
dc.contributor.authorЧупіна, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T08:56:48Z-
dc.date.available2024-04-18T08:56:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКравченко О., Сафін О., Чупіна К. Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти. Vzdelávanie a spoločnosť VII. 2022. № 17, С. 235-243uk_UA
dc.identifier.isbn978-80-555-2936-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158-
dc.descriptionhttps://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova17uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу студентів з ООП в умовах закладу вищої освіти. Розглянуто особливості створення та функціонування команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп, як інноваційної форми супроводу студентів з ООП. Визначено основні форми і методи навчання. Проаналізовано нормативно правову базу з даного питання. Розкрито досвід Центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризм у «Без бар’єрів» (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини), щодо роботи зі студентами з ООП. Визначено основні механізми психологічної підтримки студентів з ООП, серед яких психологічна діагностика, психологічне консультування, групова робота, психолого-педагогічний супровід. Висвітлено результати дослідження, зокрема використовувалось анкетування з метою визначення рівня їх адаптації до умов освітнього процесу, визначення кола проблем з якими стикаються студенти с інвалідністю, методики: дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса – Р. Даймонда, «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей (КОС-2)», «Діагностика лідерських здібностей» (Є. Жаріков, Є. Крушельницький), здійснено порівняльний аналіз даних за останні 2 роки. Особлива увага приділена навчанню студентів з ООП у період дистанційного навчання, яке викликано поширенням COVID-19. Запропоновано узагальнені поради, щодо навчання студентів з ООП під час дистанційного навчання, зокрема адаптація навчального матеріалу, збільшення аудіо-візуальних засобів, психологічна підтримка учасників освітнього процесу.uk_UA
dc.publisherPrešovská univerzita v Prešoveuk_UA
dc.relation.ispartofseries;17-
dc.subjectінклюзивні групи,uk_UA
dc.subjectстуденти з ООП,uk_UA
dc.subjectСovid-19,uk_UA
dc.subjectдистанційне навчання,uk_UA
dc.subjectкоманда психолого-педагогічного супроводуuk_UA
dc.titleСоціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeСоціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
9788055529363.pdf411,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.