Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16162
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Оксана Олексіїівна | - |
dc.contributor.author | Войтовська, Алла Іванівна | - |
dc.contributor.author | Сарнацька, Аліна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Лисенко, Анна Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T10:03:12Z | - |
dc.date.available | 2024-04-18T10:03:12Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко О., Войтовська А., Сарнацька А., Лисенко А. Формування гендерно недискримінаційного середовища в умовах закладу вищої освіти. Соціальна робота та соціальна освіта. 2022. Вип. 1 (8). С. 160–170. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16162 | - |
dc.description.abstract | У статті узагальнено практичний досвід Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з реалізації гендерної освіти в підготовці майбутніх соціальних працівників. На основі аналізу річних звітів діяльності Гендерного центру, вивчення змісту офіційних сайтів ЗВО визначено напрями діяльності: освітній (інтеграція до змісту освітніх програм програмних результатів навчання та освітніх компонентів з гендерної тематики; самоосвіта; лекторії та гостьові лекції; неформальна освіта; тренінгові програми); науково-дослідницький (обґрунтування методологічних підходів до укладання навчально-методичної літератури на основі гендерної експертизи; науково-дослідницький проєкт «Жінки в історії соціальної роботи»; захист дисертаційних та випускних кваліфікаційних робіт; організація і проведення студентських та учнівських конкурсів; науково-практичних конференцій, складання гендерного паспорта); проєктна діяльність (як метод навчання, освітня технологія та форма позааудиторної роботи зі студентською молоддю); соціально-виховний (створення умов для засвоєння позитивного соціокультурного досвіду, долання гендерних стереотипів, формування ціннісних орієнтацій із забезпечення гендерної рівності у взаємовідносинах (брейн-ринги, функціонування гуртків, виховні години, акції, флешмоб, кінозал, настільні ігри, фотовиставки)); інформаційно-просвітницький (популяризація кращого досвіду гендерної просвіти, що включає проведення різноманітних заходів (конкурс «Гендерні дати календаря», інформаційні акції, випуск газети, ведення сторінки на сайті ЗВО)). | uk_UA |
dc.publisher | Компринт | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;8 | - |
dc.subject | гендерний центр, | uk_UA |
dc.subject | гендерна освіта, | uk_UA |
dc.subject | соціальна робота, | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта, | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти. | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНО НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
262711-Текст статті-605121-1-10-20220810.pdf | 852,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.