Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіїівна-
dc.contributor.authorВойтовська, Алла Іванівна-
dc.contributor.authorСарнацька, Аліна Валеріївна-
dc.contributor.authorЛисенко, Анна Олегівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:03:12Z-
dc.date.available2024-04-18T10:03:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКравченко О., Войтовська А., Сарнацька А., Лисенко А. Формування гендерно недискримінаційного середовища в умовах закладу вищої освіти. Соціальна робота та соціальна освіта. 2022. Вип. 1 (8). С. 160–170.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16162-
dc.description.abstractУ статті узагальнено практичний досвід Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з реалізації гендерної освіти в підготовці майбутніх соціальних працівників. На основі аналізу річних звітів діяльності Гендерного центру, вивчення змісту офіційних сайтів ЗВО визначено напрями діяльності: освітній (інтеграція до змісту освітніх програм програмних результатів навчання та освітніх компонентів з гендерної тематики; самоосвіта; лекторії та гостьові лекції; неформальна освіта; тренінгові програми); науково-дослідницький (обґрунтування методологічних підходів до укладання навчально-методичної літератури на основі гендерної експертизи; науково-дослідницький проєкт «Жінки в історії соціальної роботи»; захист дисертаційних та випускних кваліфікаційних робіт; організація і проведення студентських та учнівських конкурсів; науково-практичних конференцій, складання гендерного паспорта); проєктна діяльність (як метод навчання, освітня технологія та форма позааудиторної роботи зі студентською молоддю); соціально-виховний (створення умов для засвоєння позитивного соціокультурного досвіду, долання гендерних стереотипів, формування ціннісних орієнтацій із забезпечення гендерної рівності у взаємовідносинах (брейн-ринги, функціонування гуртків, виховні години, акції, флешмоб, кінозал, настільні ігри, фотовиставки)); інформаційно-просвітницький (популяризація кращого досвіду гендерної просвіти, що включає проведення різноманітних заходів (конкурс «Гендерні дати календаря», інформаційні акції, випуск газети, ведення сторінки на сайті ЗВО)).uk_UA
dc.publisherКомпринтuk_UA
dc.relation.ispartofseries;8-
dc.subjectгендерний центр,uk_UA
dc.subjectгендерна освіта,uk_UA
dc.subjectсоціальна робота,uk_UA
dc.subjectнеформальна освіта,uk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освіти.uk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНО НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
262711-Текст статті-605121-1-10-20220810.pdf852,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.