Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіїівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:04:02Z-
dc.date.available2024-04-18T10:04:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКравченко О. О. Інклюзивний туризм в умовах закладу освіти: принципи, функції, напрями та види. Журнал «Ввічливість». 2022. № 1. С. 42–49.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16166-
dc.description.abstractУ статті на основі вивчення наукових джерел розкрито зміст і спрямованість інклюзивного туризму як тех-нології соціальної реабілітації в умовах закладу освіти. Основними функціями інклюзивного туризму є: соціаль-на відновлювана, психологічна, комунікативна, освітньо-пізнавальна, особистісно-орієнтована, компенсаторна, гедоністична, реабілітаційна, адаптаційна, соціалізаційна. Інклюзивний ефект від туристичних маршрутів буде суттєвим, якщо діяльність ґрунтуватиметься на таких принципах: незалежності, залучення, інформативнос-ті, комплексності, індивідуального підходу, можливості для реалізації внутрішнього потенціалу, стимулюван-ня саморозвитку, необхідної підтримки, гідності, рівності, суб’єктності, принцип особливого підходу. Саме інклюзивний туризм дозволяє створити для людини з інвалідністю такі умови, які максимально компенсують її обмеження і дозволять стати активним учасником соціуму. На основі відомих розвідок з проблеми дослідження розроблено таку класифікацію видів інклюзивного туризму: за ціллю; за основним видом заняття; за способом пересування; за сезонністю; за складом туристів; за ступенем навантажень. Напрямами інклюзивного туриз-му виступають: природотерапія; релігійні маршрути; етнографічний туризм; культурно-пізнавальний туризм; віртуальний туризм. Інклюзивний туризм можна реалізувати через різні форми: безпосередньо відвідуючи туристичні об’єкти та дистанційно. Яскравим прикладом використання для інклюзивного туризму сучасних інформаційно-комуні-каційних технологій в освітньому процесі є реалізація проекту факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини «Культурно-рекреаційно-туристична Черкащина: інклюзивно-соціальна 3D-карта» за підтримки Українського культурного фонду.uk_UA
dc.publisherHumanitasuk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectінклюзивний туризм,uk_UA
dc.subjectзаклади освіти,uk_UA
dc.subjectреабілітація,uk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleІНКЛЮЗИВНИЙ ТУРИЗМ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: ПРИНЦИПИ, ФУНКЦІЇ, НАПРЯМИ ТА ВИДИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
510-Текст статті-952-1-10-20220506.pdf310,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.