Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіхтяренко, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorМатвієнко, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:16:39Z-
dc.date.available2024-04-18T10:16:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДіхтяренко С. Ю., Матвієнко Л. В. До проблеми психологічної готовності вчителя до інклюзивного навчання. Психологічні ресурси особистості у кризових ситуаціях : матеріали п’ятих Всеукраїнських психологічних читань «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів» (Умань, 22 квітня 2022 р.) Умань, 2022. С. 57–60.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16183-
dc.description.abstractІнклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у ЗЗСО за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітейuk_UA
dc.publisherУмань (електронне видання)uk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectготовності педагогів до інклюзивного навчанняuk_UA
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.title.alternativeДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
тези.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.