Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіхтяренко, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorКустовська, Наталія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:17:21Z-
dc.date.available2024-04-18T10:17:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДіхтяренко С. Ю., Кустовська Н. І. До проблеми мотивації професійного самовизначення особистості в підлітковому віці. Психологічні ресурси особистості у кризових ситуаціях : матеріали п’ятих Всеукраїнських психологічних читань «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів» (Умань, 22 квітня 2022 р.) Умань, 2022. С.50–53.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16185-
dc.description.abstractВажливим у становленні мотивації до професійного самовизначення є підлітковий вік, як перехідний період розвитку дитини у доросле життя. У цьому віці формується «внутрішня позиція» особистості, відбувається внутрішньо особистісний конфлікт, самопізнання та визначення себе як «дорослого» у системі суспільно-ціннісних відносин.uk_UA
dc.publisherУмань (електронне видання)uk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectновоутворення підліткового вікуuk_UA
dc.subjectособистісне самовизначенняuk_UA
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІuk_UA
dc.title.alternativeДО ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
тези.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.