Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16195
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гульбс, Ольга Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Діхтяренко, Світлана Юріївна | - |
dc.contributor.author | Лантух, Валерій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T10:38:07Z | - |
dc.date.available | 2024-04-18T10:38:07Z | - |
dc.date.issued | 2022-09 | - |
dc.identifier.citation | Гульбс О. А., Дехтяренко С. Ю., Лантух В. В. ІННОВАЦІЇ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ У ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. // Eurasian scientific discussions. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Barcelona, Spain. 2022. Pp. 145-151. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-84-15927-32-7 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16195 | - |
dc.description | https://sci-conf.com.ua/ix-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-eurasian-scientific-discussions-25-27-09-2022-barselona-ispaniya-arhiv/. | uk_UA |
dc.description.abstract | Соціально-економічні перетворення в Україні, одержання державної незалежності, зміна цінностей суспільно-історичного розвитку, орієнтування на гуманістичні та демократичні принципи в усіх сферах людської життєдіяльності – викликали до життя «широкий інноваційний потік» [1, с.204]. У другій половині 90-х років ХХ ст. були створенні інноваційний центр гуманітарної освіти АПН України та лабораторія педагогічних інновацій Інституту педагогіки АПН України, які розпочали цілеспрямовану розробку проблем освітньої інноватики [2]. У роботах Ю. М. Кулюткина, Л. І. Рожко, В. О. Соколовської [3] переконливо доведено, що новації як у суспільстві, так і в освіті одночасно є і результатом, й ефективним шляхом, і засобом перетворення суспільства, освіти й особистості. | uk_UA |
dc.publisher | Barca Academy Publishing | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | UDC;001.1 | - |
dc.subject | іновації та шляхи, | uk_UA |
dc.subject | оптимізації розвитку, | uk_UA |
dc.subject | професійна свідомість, | uk_UA |
dc.subject | діяльность, | uk_UA |
dc.subject | викладач вищої школи. | uk_UA |
dc.title | ІННОВАЦІЇ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ У ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | uk_UA |
dc.title.alternative | ІННОВАЦІЇ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ У ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Тези (Іспанія) 09.2022.pdf | 3,63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.