Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16207
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кірдан, Олена Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Кірдан, Олександр Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T10:59:02Z | - |
dc.date.available | 2024-04-18T10:59:02Z | - |
dc.date.issued | 2022-11 | - |
dc.identifier.citation | Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Механізми забезпечення якості та ефективності освітньої діяльності в університетах України у контексті євроінтеграції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Спецвипуск Євроінтеграція. Ч.1., с. 145-149. DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.spec.1.27 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16207 | - |
dc.description | http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/spec_2022/part_1/27.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті окреслено особливості забезпечення якості й ефективності освітньої діяльності в університетах України в контексті євроінтеграції. Для досягнення мети використано загальнонаукові методи, як-от: аналіз, синтез, порівняння, конкретизації, узагальнення, контент-аналіз. Охарактеризовано зміст Угоди про асоціацію між Україною і Європейським Союзом в аспекті викликів для оновлення освітньої діяльності університетів у контексті статусу України як країни-кандидата. Акцентовано на пріоритетних завданнях наукової, науково-технічної й інноваційної діяльності у вітчизняних закладах вищої освіти. Обґрунтовано зміст понять “ефективність освітньої діяльності” та “якість освітньої діяльності”. Охарактеризовано підходи до визначення критеріїв і показників ефективності освітньої діяльності в університетах. Констатовано, що забезпечення якості й ефективності освітньої діяльності в університетах України узалежнене від політики закладів вищої освіти та локальних нормативних документів, які формалізують ці процеси на інституційному рівні. Окреслено спектр освітніх компонентів (обов’язкових і вибіркових) підготовки здобувачів вищої освіти з питань європейської інтеграції України, які нині реалізуються вітчизняними університетами. Констатовано потребу введення у професійну підготовку здобувачів вищої освіти різних галузей і спеціальностей освітніх компонентів щодо економічного, соціального, комунікаційного та правового вимірів інтеграції України і Європейського Союзу та доцільність проведення підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з питань методики викладання європейської інтеграції, проведення науково-комунікаційних заходів для академічного й адміністративно-управлінського складу вітчизняних університетів з актуальних питань євроінтеграції. | uk_UA |
dc.publisher | Національний педагогічний університеті імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | євроінтеграція | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | якість вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | якість освітньої діяльності | uk_UA |
dc.subject | критерії ефективності | uk_UA |
dc.subject | показники ефективності | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні працівники | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Механізми забезпечення якості та ефективності освітньої діяльності в університетах України у контексті євроінтеграції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
27.pdf | 318,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.