Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16370
Title: INTEGRATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE INTO MODERN EDUCATIONAL PRACTICE: ADVANTAGES AND PROSPECTS
Other Titles: ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СУЧАСНУ ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ: ПЕРЕВАГИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Authors: Коробань, Оксана Валеріївна
Keywords: інформаційні технології
штучний інтелект
освітній процес
заклад вищої освіти
Issue Date: 15-Feb-2024
Publisher: MODERN ENGINEERING AND INNOVATIVE TECHNOLOGIES
Citation: Koroban O.V. INTEGRATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE INTO MODERN EDUCATIONAL PRACTICE: ADVANTAGES AND PROSPECTS. Modern engineering and innovative technologies. Karlsruhe, Germany, Issue №31, Part 3 (2024). С. 123 – 127. URL: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit31-00-003
Series/Report no.: УДК 378.147.227;DOI: 10.30890/2567-5273.2024-31-00-058
Abstract: В роботі розглянуто вплив сучасних технологій штучного інтелекту (ШІ) на освітню сферу. Детально проаналізовано основи ШІ та ключові аспекти, такі як машинне навчання, адаптивне навчання та автоматизоване оцінювання, а також їх застосування в адаптивному та персоналізованому навчанні. Велику увагу приділено автоматизованому оцінюванню та звітності, а також використанню віртуальної та розширеної реальності як ключових компонентів вдосконалення навчального процесу. Проаналізовані виклики, такі як етичні питання та безпека даних, і надана перспектива на майбутнє розвитку ШІ в освіті. Автор підкреслює тезу, що, незважаючи на існуючі виклики, ШІ відкриває нові можливості для інноваційного та ефективного навчання в вищій школі.
Description: file:///D:/%D0%A3%D0%94%D0%9F%D0%A3-2023-2024/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B0/5%D0%9C-%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%D0%BB%D1%8E%D1%82%D0%B8%D0%B9%2024-%D0%9D%D1%96%D0%BC+/138-255-PB.pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16370
ISSN: 2567-5273
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
138-255-PB.pdf4,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.