Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-04-26T08:18:00Z-
dc.date.available2024-04-26T08:18:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛюдмила Черніченко. Особливості організації спільної роботи логопеда та вихователя в закладі дошкільної освіти. Věda a perspektivy, Praha, № 6(25) 2023. С 76-85uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16421-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5215uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено, що діти дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями потребують особливої уваги не тільки логопеда, але і інших спеціалістів закладу дошкільної освіти, які є учасниками навчально-виховного процесу. Доведено, що ефективність корекційно-вихо вної роботи можлива за рахунок взаємодії всього педагогічного колективу, а від якості проведеної роботи часто залежить доля дитини та її майбутнє.Корекційна робота дає очікуванні та позитивні наслідки, якщо вона здійснюється фахівцями-логопедами у дуже тісному зв’язку всіх учасників педагогічного процесу, зокрема психолога та вихователя. Діяльність усіх педагогів має багато спільного та спрямована на вирішення пізнавальних, виховних та корекційних завдань. Запорука успішної корекційно-розвиткової роботи у логопедичній групі дітей дошкільного віку це чітка та продумана система, мета якої полягає в інтеграції логопедії в навчально-виховний процес життєдіяльності дитини. Протягом навчального року логопед проводить фронтальні та індивідуальні заняття, а також підгрупові заняття з корекції звуковимови.Описано основні завдання та функції спільної корекційної роботи логопеда та вихователя. Обґрунтовано,три основні напрямки: діагностична робота (виявлення дітей, які мають мовленнєві порушення); профілактика виникнення мовленнєвих порушень: корекція мовленнєвих порушень.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.relation.ispartofserieshttps//orcid.org/0000-0001-8455-8869;-
dc.subjectвчитель-логопедuk_UA
dc.subjectвиховательuk_UA
dc.subjectкорекційно-розвиткова роботаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпорушення мовленняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА ТА ВИХОВАТЕЛЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА ТА ВИХОВАТЕЛЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5215-Текст статті-5247-1-10-20230625.pdf361,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.