Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorШовкова, Анна Олександрівна-
dc.contributor.authorЯжук, Дмитро Вікторович-
dc.date.accessioned2024-04-26T11:30:40Z-
dc.date.available2024-04-26T11:30:40Z-
dc.date.issued2023-11-
dc.identifier.citationШовкова А.О., Нагайчук О.В., Яжук Д.В. Оцінка ефективності реформ у професійній освіті України: аналіз досягнень і викликів. Перспективи та інновації науки № 15(33). 2023. С. 565-579.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16453-
dc.description.abstractДослідження націлене на вивчення й оцінку реформ професійної освіти в Україні з метою визначення їхнього впливу на її якість і рівень адаптації до вимог сучасного ринку праці. З початком постановки проблеми стану професійної освіти в країні в статті розглядаються введені інновації, як-от створення навчально-практичних центрів, зміни в законодавстві й міжнародні ініціативи. Аналіз охоплює детальний розгляд досягнень, як-от випуск нових підручників і підвищення кваліфікації вчителів за допомогою участі в тренінгах. Водночас дослідження висвітлює актуальні виклики, які можуть поставати в контексті змін, і потребу їхнього вирішення для створення динамічного ринку праці. Розглядаються комплексні реформи, впроваджені в системі професійної освіти України з 2020 року, та їхній важливий вплив на стан підготовки фахівців. Аналіз стратегічних змін детально розкриває важливість підписання Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку професійної освіти на 2022-2027 роки та її впровадження з метою створення умов для якісної підготовки кадрів. Особливо увага зосереджується на фінансовій угоді між Україною та Європейським інвестиційним банком, яка передбачає виділення коштів на створення Центрів професійної досконалості. Розглядаються зміни розміру стипендій і реструктуризація професійної освіти з огляду на сучасні вимоги пріоритети. В статті аналізується зміст відновлення щорічної відпустки для педагогічних працівників і створення Ради з питань розвитку професійної освіти як консультативно-дорадчого органу. Вивчається також вплив заснування навчально-практичних центрів і проведення комунікаційних кампаній. Додатково розглядаються зміни порядку визнання професійних кваліфікацій, участь України в міжнародних програмах, а також визначено рівень задоволення освітніми послугами за допомогою дослідження, в якому брали участь тисячі учнів закладів професійної освіти. Підкреслюється важливість проведених змін для забезпечення конкурентоспроможності національної робочої сили в умовах глобальних викликів.uk_UA
dc.publisherПедагогіка та інновації наукиuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectпоточні викликиuk_UA
dc.subjectдосягнення, оцінкаuk_UA
dc.titleОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕФОРМ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ: АНАЛІЗ ДОСЯГНЕНЬ І ВИКЛИКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
7505-Текст статті-7549-1-10-20231130.pdf372,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.