Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук Лариса Василівна, Ткачук Мирослава Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-04-28T18:00:15Z-
dc.date.available2024-04-28T18:00:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТкачук Л., Ткачук М. Виховання гуманістичних цінностей студентської молоді у позааудиторній діяльності. Věda a perspektivy, Praha, Česká republika. 2022. № 9(16). С.219–231uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16497-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2508/2512uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність основних концептуальних положень щодо виховання гуманістичних цінностей студентства як особливої категорії молоді. Визначені провідні гуманістичні цінності, які властиві професії педагога: альтруїзм, емпатія, доброта, милосердя, відповідальність, працелюбність, обов’язок. Вихованість гуманістичних цінностей студентської молоді розглядається як результат цілеспрямованого і систематично здійснюваного процесу виховання у студентів особистісного утворення, яке характеризується наявністю гуманістичного світогляду; устремлінням до дотримання у повсякденному житті наявних у суспільстві моральних норм і правил; здатністю до переживання гуманних почуттів; готовністю до здійснення гуманного вчинку, проявами відчуття задоволення від діяльності на засадах гуманізму і духовності. Обґрунтовано шляхи виховання гуманістичних цінностей у студентів закладів вищої освіти в позааудиторній діяльності. Поглиблення і розширення знань студентів щодо гуманістичних цінностей забезпечувалося низкою тренінгових занять, бесід за круглим столом, диспутів, дискусій, годин «відкритих питань», прес-конференцій, конкурсів коментарів, ток-шоу. Цілеспрямована позитивна мотивація та стимулювання студентів на необхідність виховання гуманістичних цінностей реалізувалась у формі тренінгів спілкування і була спрямована на набуття студентами високої комунікативної культури, яка регулює всю систему ставлення людини до навколишнього світу. Систематичне і планомірне залучення студентів до різних видів позаудиторної діяльності гуманістичного спрямування здійснювалося шляхом органічного поєднання індивідуальних, групових та колективних форм волонтерської діяльності, у трьох напрямках: надання фізичної допомоги; надання матеріальної допомоги; просвітницька діяльність.uk_UA
dc.publisherPraha, Česká republikauk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectгуманістичні цінностіuk_UA
dc.subjectальтруїзмuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectдобротаuk_UA
dc.subjectмилосердяuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectпрацелюбністьuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectпозааудиторна діяльністьuk_UA
dc.titleВИХОВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
VYKhOVANNIa HUMANISTYChNYKh TsINNOSTEI STUDENTSKOI MOLODI U POZAAUDYTORNII DIIaLNOSTI 20220928.pdf267,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.