Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16497
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук Лариса Василівна, Ткачук Мирослава Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-28T18:00:15Z | - |
dc.date.available | 2024-04-28T18:00:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Л., Ткачук М. Виховання гуманістичних цінностей студентської молоді у позааудиторній діяльності. Věda a perspektivy, Praha, Česká republika. 2022. № 9(16). С.219–231 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16497 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2508/2512 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність основних концептуальних положень щодо виховання гуманістичних цінностей студентства як особливої категорії молоді. Визначені провідні гуманістичні цінності, які властиві професії педагога: альтруїзм, емпатія, доброта, милосердя, відповідальність, працелюбність, обов’язок. Вихованість гуманістичних цінностей студентської молоді розглядається як результат цілеспрямованого і систематично здійснюваного процесу виховання у студентів особистісного утворення, яке характеризується наявністю гуманістичного світогляду; устремлінням до дотримання у повсякденному житті наявних у суспільстві моральних норм і правил; здатністю до переживання гуманних почуттів; готовністю до здійснення гуманного вчинку, проявами відчуття задоволення від діяльності на засадах гуманізму і духовності. Обґрунтовано шляхи виховання гуманістичних цінностей у студентів закладів вищої освіти в позааудиторній діяльності. Поглиблення і розширення знань студентів щодо гуманістичних цінностей забезпечувалося низкою тренінгових занять, бесід за круглим столом, диспутів, дискусій, годин «відкритих питань», прес-конференцій, конкурсів коментарів, ток-шоу. Цілеспрямована позитивна мотивація та стимулювання студентів на необхідність виховання гуманістичних цінностей реалізувалась у формі тренінгів спілкування і була спрямована на набуття студентами високої комунікативної культури, яка регулює всю систему ставлення людини до навколишнього світу. Систематичне і планомірне залучення студентів до різних видів позаудиторної діяльності гуманістичного спрямування здійснювалося шляхом органічного поєднання індивідуальних, групових та колективних форм волонтерської діяльності, у трьох напрямках: надання фізичної допомоги; надання матеріальної допомоги; просвітницька діяльність. | uk_UA |
dc.publisher | Praha, Česká republika | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | гуманістичні цінності | uk_UA |
dc.subject | альтруїзм | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | доброта | uk_UA |
dc.subject | милосердя | uk_UA |
dc.subject | відповідальність | uk_UA |
dc.subject | працелюбність | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.subject | позааудиторна діяльність | uk_UA |
dc.title | ВИХОВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
VYKhOVANNIa HUMANISTYChNYKh TsINNOSTEI STUDENTSKOI MOLODI U POZAAUDYTORNII DIIaLNOSTI 20220928.pdf | 267,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.