Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-04-28T22:15:38Z-
dc.date.available2024-04-28T22:15:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГончарук В.В., Гончарук В.А. Цифрова компетентність як складник професійної культури педагога. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип.41, том 1, 2021. С.202-210.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16509-
dc.description.abstractВажливим завданням освіти у ХХІ ст. є формування цифрової компетентності педагога закладу вищої освіти, що безпосередньо пов’язано зі стрімким розвитком інформаційно орієнтованого суспільства. Педагогу для успішної освітньої діяльності необхідно опанувати новітні комп’ютерні інформаційні технології. Вільне володіння ними забезпечує високий рівень професійної культури педагога закладу вищої освіти, дає можливість застосовувати їх для очного або дистанційного денного чи заочного навчального процесу. У статті запропоновано таке визначення поняття «цифрова компетентність»: складник професійної культури педагога, який ґрунтується на особистісних здібностях та набутих у процесі професійного становлення вмінь і навичок, спрямованих на ефективну та якісну організацію освітнього процесу з вільним і грамотним застосуванням інноваційних комп’ютерних, мобільних та телекомунікаційних технологій для підготовки фахівців згідно з вимогами цифрового соціуму. Також визначено провідне місце цифрової компетентності у професійній культурі педагога та її складники. Значну роботу з питань створення рамкових документів у сфері освіти та працевлаштування здійснюють міжнародні організації, з-поміж яких Європейський дослідницький центр Європейської комісії, який організував робочу групу, розробив та представив Рамку цифрової компетентності громадянина. У процесі продовження цієї розробки представлена Рамка цифрової компетентності для освітян. Вона окреслила основні форми та методи розвитку цифрової компетентності педагога та здобувачів закладів вищої освіти, а також засади створення цифрового освітнього середовища у таких закладах. Рамку цифрової компетентності для суспільства та Рамку цифрової компетентності для педагогів використовують більшість країн Європи для перегляду та створення відповідних навчальних програм, постійного вдосконалення цифрової компетентності педагогів і підтримки можливостей працевлаштування майбутніх фахівців.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.011.3-051:316.61]:005.336.2:004]-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectІК-компетентністьuk_UA
dc.titleЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
33.pdf438,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.