Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16524
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврилюк, Cвітлана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-29T07:05:48Z | - |
dc.date.available | 2024-04-29T07:05:48Z | - |
dc.date.issued | 2023-07-13 | - |
dc.identifier.citation | Гаврилюк С.М. Методологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Актуальні питання у сучасній науці No 7(13) 2023. С. 507-523. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16524 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5442/5473 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітленометодологічні засади формування готовності здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Визначенометодологічні орієнтири дослідження, розглянутовихідні методологічні позиції, обгруновано теоретико-методологічні концепти професійноїпідготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності: аксіологічний,у площині якого пріоритет педагогічно значущих цінностей формує мотиваційне ставлення майбутнього педагогадо його професійної діяльності та є джерелом духовного збагачення вихованців; акмеологічний, який характеризує процес професійної підготовки майбутніх педагогів до педагогічної діяльностіяк відкриту систему, якій властиві саморозвиток і саморегуляція, творче професійне самовдосконалення впродовж життя, досягнення життєвих творчих вершин (акме) у майбутній педагогічній діяльності після здобуття освіти; компетентнісний,завдяки якому відкриваються широкі можливості дляформування професійноїкомпетентності майбутнього педагогаяк важливого чинника забезпечення якісної професійної підготовки фахівців, результатом чого є вироблення індивідуального стилюдіяльності педагога в майбутньому та розвиток його педагогічної майстерності, що характеризується вільним володінням інноваційними методиками організації різноманітних видів творчої діяльності дітей, професійною готовністю до творчої співпраці з дітьми, прагненням до творчих досягнень, креативним підходом до навчання, потребою в безперервній самоосвіті, подальшому самовдосконаленні, співробітництві та співтворчості, нешаблонним ставленням до справи. Методологічний супровід підготовки здобувачів вищої освіти до майбутньої педагогічної діяльності був орієнтований на формування в них позитивної життєвої мотивації, творчої самореалізації у професійній діяльності, на заохочення їхньої творчої ініціативи, створення ситуації професійного успіху, що дозволило їм відчути впевненість у своїх творчих можливостях і психолого-педагогічну підтримку викладачів. | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні питання у сучасній науці | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:37.011.3-057.87]:37.013-044.22:001.82(045) | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | творчий потенціал | uk_UA |
dc.title | Методологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. | uk_UA |
dc.title.alternative | Методологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
5442-Текст статті-5475-1-10-20230715.pdf | 506,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.