Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксютов, Андрій Олексійович-
dc.date.accessioned2024-05-01T05:53:08Z-
dc.date.available2024-05-01T05:53:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаксютов А. О., Лаврик О. Д. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів географії під час вивчення географії людської діяльності. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія «Педагогіка і психологія». Вінниця 2023. Вип. 73. С. 63-68.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16681-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано структурно-функціональні аспекти формування фахових компетентностей майбутніх учителів під час вивчення дисципліни географії людської діяльності, що відображають створення умов, які сприяють соціальному становленню здобувачів освіти, як відповідальних громадян України. З’ясовано та доведено, що загальними теоретичними підставами фахової підготовки здобувачів освіти є культурологічний та компетентнісний підхід, в рамках якого сьогодні відбувається розвиток загальної географічної освіти.uk_UA
dc.publisherВінницяuk_UA
dc.subjectКлючові слова: майбутні учителі географії, географія людської діяльності, фахові компетентності, методична підготовка, культурологічний та компетентнісний підхідuk_UA
dc.titleФормування фахових компетентностей майбутніх учителів географії під час вивчення географії людської діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
14.1.pdf560,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.