Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-05-08T11:44:34Z-
dc.date.available2024-05-08T11:44:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПоліщук О. А. Формування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2023. № 9(27) 2023. С. 341-348.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16740-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5162/5192uk_UA
dc.description.abstractДослідження даної статті зосереджується на актуальній проблемі формування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи. Громадянська компетентність є ключовим аспектом професійної підготовки педагогів, оскільки вона впливає на формування цінностей та навичок учнів із самого початку їх навчання. Устатті описуютьсяосновні складові громадянської компетентності, включаючи знання про суспільство, критичне мислення, участь у громадському житті, етичність та відповідальність, а також соціальну справедливість.Реалізація цих напрямів забезпечить підготовку фахівців початкової освіти з почуттям власної відповідальності за розвиток і виховання дітей, здатних осмислювати власну педагогічну діяльність з громадянських позицій. Слід урахувати, що громадянська компетентність є залежною від життєвих компетенцій, вона повинна бути багаторівневою структурою, що поєднує громадянське, моральне та національно-патріотичне виховання. Визначено, що сьогодні особливого значення набуває громадянська компетентність особистості, описано необхідність мати сформовану громадянську компетентність майбутньому учителю початкової школи.Навчання громадянській компетентності допомагає людям розуміти сутність демократії, права та свободи людини, розвивати критичне мислення та вміння аргументувати свою думку, а також стимулює активну участь у громадському житті. Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи є важливим завданням у їх професійній підготовці.Запропоновані підходи до формування громадянської компетентності включають введення спеціальних курсів, модулів, практичних вправ, проектів, рольових ігор, дебатів, взаємодію з громадськими організаціями, рефлексію, дискусії, а також відображення прикладу самого вчителя. Результати статті підкреслюють важливість розвитку громадянської компетентності вчителів початкової школи для формування активних громадян та побудови сильного громадянського суспільства.uk_UA
dc.publisherПерспективи та інновації наукиuk_UA
dc.subjectФормування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи.uk_UA
dc.titleФормування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Видання бібліотеки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.