Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.contributor.authorБерезюк, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2024-06-24T11:44:41Z-
dc.date.available2024-06-24T11:44:41Z-
dc.date.issued2024-04-24-
dc.identifier.citationБогашко О. Л., Березюк М. С. Конкурентоспроможність в системі стратегічних цілей підприємства. Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Херсон - Кропивницький, 24 квітня 2024р.). – Херсон : ХДАЕУ, 2024. С. 286–291.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16866-
dc.description.abstractГлобалізація світової економіки проявляється, з одного боку, у монополізації світового виробництва транснаціональними компаніями, а з іншого – в активізації конкурентних сил у всіх сферах суспільства. Глобалізація виробництва і споживання передбачає входження країн з урахуванням досягнутого економічного, науково-технічного, фінансового потенціалу у світове господарство, їх інтеграцію і взаємодію, розмивання кордонів між національними господарськими комплексами і утворення на цьому підґрунті глобального економічного простору. Наслідки глобалізації для соціально-економічних процесів неоднозначні. Міжнародні компанії, входячи на національні ринки, ослаблюють монопольну владу місцевих структур, сприяють посиленню конкуренції серед виробників на основі пропозиції якісної продукції, але одночасно призводять до згортання діяльності багатьох національних підприємств, які не витримують конкуренції.uk_UA
dc.publisherХерсон : ХДАЕУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;330.341.1:658-
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність в системі стратегічних цілей підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Konkurentospromozhnist_v.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.