Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16871
Назва: Маркетинговий менеджмент – інноваційний підхід до управління підприємством
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Богашко, Ірина Олександрівна
Ключові слова: маркетинг
підприємство
маркетинговий менеджмент
бізнес-процеси
Дата публікації: 7-бер-2024
Видавництво: Луцьк : Вежа-Друк
Бібліографічний опис: Богашко О. Л., Богашко І. О. Маркетинговий менеджмент – інноваційний підхід до управління підприємством. Сучасні технології маркетингу : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Луцьк, 7 березня 2024 р.,) / Відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк : Вежа-Друк, 2024. С. 271–274.
Серія/номер: УДК;339.138(06)
Короткий огляд (реферат): Однією з основних передумов для сталого розвитку підприємства та формування ринкових відносин є ефективне управління маркетингом, яке відіграє важливу роль у системі управління підприємством. Вибір ефективних методів маркетингового управління фірмою залежить від здатності керівників дотримуватися актуальних тенденцій, що характеризують розвиток сучасного ринку. Серед них можна виділити підвищення значення якості, цінності та задоволення споживачів, необхідність побудови стійких взаємовідносин з ними; глобальне мислення; зміцнення ролі галузей з високим рівнем технологічного розвитку в бізнесі; підвищення значення маркетингу послуг, формування довіри до установи та інші аспекти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16871
ISBN: 978-966-940-562-3
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Marketynhovyi_menedzhment.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.