Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16876
Назва: | Організація навчальної діяльності майбутніх управлінців у процесі формування інклюзивної компетентності |
Інші назви: | Організація навчальної діяльності майбутніх управлінців у процесі формування інклюзивної компетентності |
Автори: | Стеценко, Надія Миколаївна |
Ключові слова: | освіта керівник закладу загальної середньої освіти учасники освітнього процесу інклюзивна компетентність, |
Дата публікації: | лют-2024 |
Видавництво: | Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» |
Бібліографічний опис: | Стеценко Н.М. Організація навчальної діяльності майбутніх управлінців у процесі формування інклюзивної компетентності. Наукові інновації та передові технології. 2024. № 2(30). С. 1359-1352 |
Серія/номер: | УДК 001.32:1 /3](477)(02); |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток інклюзивної компетентності у майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти є надзвичайно важливим для організації освітнього процесу та створення освітнього середовища, що відповідає потребам усіх учнів, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей. Ця компетентність включає здатність розуміти різноманітність учнівського контингенту, ефективно управляти інклюзивним освітнім середовищем та сприяти рівному доступу до навчання для всіх учасників освітнього процесу. |
Опис: | https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-2(30)-1339-1351 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16876 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Орг_н_д_у.pdf | 613,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.