Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2024-08-13T11:59:16Z-
dc.date.available2024-08-13T11:59:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКравченко Л.В. Шляхи підвищення ефективності засвоєння дисципліни «Безпека життєдіяльності» здобувачами педагогічних закладів вищої освіти. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2022. № 6(6) 2022. С. 126-135.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-6165 Online-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16960-
dc.description.abstractВ статті досліджені питання, пов’язані з процесом вивчення предмета «Безпека життєдіяльності» в педагогічних закладах вищої освіти. Правильна організація навчання з безпеки життєдіяльності для підростаючого покоління є ключовою на всіх етапах, від дошкільної освіти до вищої професійної освіти. Автором звертається увагу на те, що як невід’ємна частина загальнолюдської культури культура безпеки повинна бути однією з головних цілей освітнього процесу, а сьогоднішнім студентам - майбутнім вчителям необхідно навчитися передавати ці знання і вміння іншим і стати провідниками здорового способу життя. Акцентується увага на загальній перспективі дисципліни «Безпека життєдіяльності» у педагогічних закладах вищої освіти. В більшості випадків при формуванні навчальних планів освітніх програм помилково визначаються положення і роль даної дисципліни для здобувачів вищої освіти як другорядної, а конкретний зміст дисципліни «Безпека життєдіяльності», що викладається у педагогічних закладах вищої освіти, не відрізняється від змісту дисципліни в інших за напрямом вищих навчальних закладах.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.5:614.8-027.236]-057.875-
dc.subjectзаклади вищої педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процес педагогічних кадрівuk_UA
dc.titleШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСВОЄННЯ ДИСЦИПЛІНИ «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» ЗДОБУВАЧАМИ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.