Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17132
Title: Адаптація у польському університеті українських студентів, які вимушено залишили Україну у період війни
Authors: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Keywords: адаптація
навчання
кризові стани
українські студенти
польський університет
Республіка Польща
емоційний стан
освітня міграція
Issue Date: 2023
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Капелюшна Т. Адаптація у польському університеті українських студентів, які вимушено залишили Україну у період війни. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип 62. Том 1. С. 17–21.
Series/Report no.: УДК;37.091.212(477)- 044.332:378.4(438):[355.48 (470+571):(477)"2022/..."](045)
DOI;10.32782/2663- 6085/2023/62.1.3
Abstract: Стаття присвячена дослідженню питання адаптації українських студентів, які вимушено залишили Україну у період війни, у польському університеті. Автором був розроблений питальник із 40 запитаннями у Google формі, які стосувались особливостей навчання, перебування та адаптації до кризових станів студентів з України, що навчаються у Польщі у період війни України з рф. У результаті дослідження отримано більше 50 відповідей українських студентів із Варшавського університету, Академії ім. Яна Длугоша в Ченстохові, Університету ім. Адама Міцкевича у Познані, Поморської Академії в Слупську, Університету ім. Марії Склодовської-Кюрі в Любліні, Академії прикладних наук в Гнєзно, Гданської політехніки, Академії Мазовецької в Плоцьку. У опитуванні взяли участь 20% студентів чоловічої статі, 80% – жіночої. Як показали результати дослідження, до початку повномасштабного вторгнення 68% студентів вже планували навчання у Республіці Польща, вимушеним вибір польського університету став тільки для 9% респондентів. При виборі університету більшість абітурієнтів керувались доступними умовами вступу та зацікавленістю обраної спеціальності, а також зручним географічним розташуванням. Основна маса студентів відзначили позитивне, доброзичливе ставлення професорсько-викладацького складу та одногрупників, готовність допомогти. У статті також зосереджено увагу на соціально-психологічних проблемах, з якими зіткнулися українські студенти, перебуваючи у Республіці Польща та основних факторах, які вплинули на формування їхньої резильєнтності. Республіка Польща створила всі необхідні умови для забезпечення прихистку українській молоді, надавши психологічну та фінансову підтримку, а також можливість отримати якісну освіту при лояльних умовах вступу. Позитивне ставлення допомогло українським студентам успішно інтегруватись у суспільство країни перебування та адаптуватись у польському університеті.
Description: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/62/part_1/3.pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17132
ISSN: 2663-6085 (Print)
2663-6093 (Online)
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
3.pdf273,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.