Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17758
Title: | Reflexive approach to teaching practice of future English language teachers |
Other Titles: | РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД ДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Authors: | Соловей, Анна Юріївна |
Keywords: | рефлексивний підхід педагогічна рефлексія педагогічна практика рефлексивні навички |
Issue Date: | Apr-2024 |
Publisher: | «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)» |
Citation: | Solovei A.Yu. Reflexive approach to teaching practice of future English language teachers. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024. № 4(22) 2024. C. 697-706 |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.111]:378.147.091.33-027.22](045) |
Abstract: | У статті йдеться проважливість застосування рефлексивного підходу у процесі проходження педагогічної практики майбутніми вчителями англійської мови. Наголошено на важливості педагогічної практики в цілому для формування професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови та розкрито етапи підготовки до неї. Названо етапи методологічної підготовки для формування професійної компетентності. Розкрито сутністьта значення рефлексії в контексті навчально-виховного процесу, а також дано визначення педагогічної рефлексії. В статті наголошено на ефективності рефлексивного підходу для підвищення якості педагогічної діяльності майбутніх вчителів англійської мови. Обґ рунтовано, що педагогічна рефлексія представляє собою осмислений та систематичний процес, під час якого педагоги критично аналізують свою педагогічну практику, досвід та особисті переконання з метою покращення процесу навчання та викладання. Описано, як рефлексивний підхід може сприяти покращенню професійної майстерності та підвищенню якості навчання в майбутньому. Наведено інструменти рефлексивного підходу та методи його застосування під час проходженняпедагогічної практики |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17758 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
11180-Текст статті-11239-1-10-20240512.pdf | 329,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.