Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-04T08:07:51Z-
dc.date.available2018-12-04T08:07:51Z-
dc.date.issued2018-10-11-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10033-
dc.description.abstractБудь-яка інновація в освіті, процес асиміляції критичного мислення на українському грунті буде успішним тільки при якщо ми не будемо абсолютизувати його та розглядати у відриві від інших теорій навчання, спрямованих на розвиток особистостіuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries383.55.151.55;-
dc.subjectКритичне мисленняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectлогікаuk
dc.subjectмисленнєвий процесuk
dc.titleКритичне мислення як педагогічний феноменuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krytychne myslenya yak pedagogichnyi fenomen.pdf290,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.