Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10033
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ящук, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T08:07:51Z | - |
dc.date.available | 2018-12-04T08:07:51Z | - |
dc.date.issued | 2018-10-11 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10033 | - |
dc.description.abstract | Будь-яка інновація в освіті, процес асиміляції критичного мислення на українському грунті буде успішним тільки при якщо ми не будемо абсолютизувати його та розглядати у відриві від інших теорій навчання, спрямованих на розвиток особистості | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 383.55.151.55; | - |
dc.subject | Критичне мислення | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | логіка | uk |
dc.subject | мисленнєвий процес | uk |
dc.title | Критичне мислення як педагогічний феномен | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Krytychne myslenya yak pedagogichnyi fenomen.pdf | 290,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.