Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2018-12-04T09:32:03Z-
dc.date.available2018-12-04T09:32:03Z-
dc.date.issued2018-06-16-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10050-
dc.description.abstractВ межах нашого дослідження проаналізовано зміст і сутність поняття психолого-педагогічний супровід гендерної соціалізації старших дошкільників. Він передбачає необхідність сформованого у педагогів цілісного уявлення про дитину як об’єкт і суб’єкт соціалізації, ставлення до неї як до суб’єкта спілкування, співпраці, партнерства, надання права на власний вибірuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсупровід, гендерна соціалізаціяuk
dc.titleПРОЕКТУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROEKTUVANNIa PSYKhOLOHO-PEDAHOHIChNOHO SUPROVODU HENDERNOI SOTsIALIZATsII DITEI STARShOHO DOShKILNOHO VIKU.pdf150,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.