Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-04T11:26:23Z-
dc.date.available2018-12-04T11:26:23Z-
dc.date.issued2018-04-27-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10064-
dc.description.abstractСучасний темп розвитку науки і техніки висувають гострі вимоги до розвитку та формування особистості. Людина повинна бути здатною до систематичної самоосвіти і саморозвитку, повинна володіти прийомами логічного мислення. Починати цей розвиток слід в ранньому дитинстві. Навички, вміння, набуті в початкових класах, будуть служити фундаментом для формування навчальних компетентностей у більш старшому віці. Для розвитку логічних умінь молодшим школярам важливо дати основи логічних знань та вмінь. Важливо, щоб у процесі оволодіння логічними уміннями учень був суб'єктом навчальної діяльності, стосунки будувалися на основі співробітництваuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:373.3.011-
dc.subjectПедагогічні умовиuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectлогікаuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.titleКритерії підготовки майбутніх учителів до формування логічних уміньuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRY`TERIYi PIDGOTOVKY` MAJBUTNIX UChY`TELIV DO FORMUVANNYa LOGIChNY`X UMIN`.pdf193,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.