Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМамчур, Лідія Іванівнаuk
dc.date.accessioned2018-12-04T11:43:48Z-
dc.date.available2018-12-04T11:43:48Z-
dc.date.issued2018-12-04-
dc.identifier.citationКучеренко І. Урок як функцій на система навчання української мови: педагогічний вимірі В.Сухомлинського / І.Кучеренко, Л.Мамчур. – Наукові записки. Серія : Педагогічні науки, Вип. 172. – ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 43-48.-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10074-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано шляхи розвитку мовної особистої учня в лінгводидактичній спадщині В.Сухомлинського, схарактеризовано погляди вченого щодо класифікації уроків рідної мови, особливості їх проведення і реалізації; окреслено шляхи застосування методичної спадщини вченого у практику навчання української мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2(07);-
dc.subjectВ.Сухомлинськийuk
dc.subjectсучасний урок української мови-
dc.subjectконцепції В.Схомлинського-
dc.titleУрок як функцій на система навчання української мови: педагогічний вимірі В.Сухомлинськогоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.