Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10077
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучеренко, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T11:49:55Z | - |
dc.date.available | 2018-12-04T11:49:55Z | - |
dc.date.issued | 2018-12-04 | - |
dc.identifier.citation | Кучеренко І. Технологічний аспект вивчення української мови / І.А.Кучеренко // Дивослово. – 2018. − №6. – С. 9-15. | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10077 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; охарактеризовано поняття «субʼєктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | технологічний підхід | uk |
dc.subject | функції й етапи технології уроку | - |
dc.subject | рефлексія | - |
dc.subject | суб’єктний чинник | - |
dc.subject | технологія уроку української мови | - |
dc.subject | технологія навчання | - |
dc.subject | педагогічна технологія | - |
dc.subject | освітня технологія | - |
dc.title | Технологічний аспект вивчення української мови / І.А.Кучеренко | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Технологічний аспект вивчення української мови.pdf | 492,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.