Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-04T11:49:55Z-
dc.date.available2018-12-04T11:49:55Z-
dc.date.issued2018-12-04-
dc.identifier.citationКучеренко І. Технологічний аспект вивчення української мови / І.А.Кучеренко // Дивослово. – 2018. − №6. – С. 9-15.-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10077-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; охарактеризовано поняття «субʼєктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтехнологічний підхідuk
dc.subjectфункції й етапи технології уроку-
dc.subjectрефлексія-
dc.subjectсуб’єктний чинник-
dc.subjectтехнологія уроку української мови-
dc.subjectтехнологія навчання-
dc.subjectпедагогічна технологія-
dc.subjectосвітня технологія-
dc.titleТехнологічний аспект вивчення української мови / І.А.Кучеренкоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Технологічний аспект вивчення української мови.pdf492,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.