Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1011
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-06T09:24:37Z | - |
dc.date.available | 2013-11-06T09:24:37Z | - |
dc.date.issued | 2013-11-06 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1011 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблему підготовки майбутніх педагогів в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність професійно-педагогічної підготовки. Розглядається суть термінів "готовність", "підготовка" до визначеної діяльності. Визначено зміст, етапи, компонентний склад професійно-педагогічної підготовки та запропоновано різні моделі її реалізації. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.13; | - |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidhotovka_maibutnikh_fakhivtsiv_doshkilnoi_osvity.pdf | 306,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.