Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2018-12-05T07:53:59Z-
dc.date.available2018-12-05T07:53:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБілецька І. О., Коберник О. М. Моніторинг як складова управління процесом виховання у закладах загальної середньої освіти / І. О. Білецька, О. М. Коберник // Хуманитарни Балкански изследования. – 2017. – № 1. – С. 9–13.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10147-
dc.description.abstractУ статті подається змістова характеристика моніторингу та педагогічного моніторингу, обґрунтовуються об’єкти моніторингу. Пропонується три взаємозалежних етапи моніторингу якості виховання. На першому етапі (підготовчому) відбувається формулювання мети, завдань, принципів та факторів впливу на моніторинг якості виховання у навчальному закладі. На другому етапі (організаційно-практичному) визначаються об’єкт, суб’єкти, змістово-процесуальний інструментарій та відбувається практична реалізація моніторингової діяльності. Третій етап (аналітико-корекційний) передбачає аналіз результатів моніторингу, їх оцінку, вміщує аналіз роботи за визначеними показниками. На цьому етапі коригуються також плани, форми організації виховної роботи, прогнозується оновлена її структура на основі модифікації змісту, форм і методів. Стверджується, що найбільш загальним і широким поняттям, у межах якого забезпечується психолого-педагогічна інтерпретація феноменів фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку особистості, може бути прийнята категорія «життєва активність», яка узагальнює багатоаспектні рівні функціонування людини як по вертикалі, так і по горизонталі. Життєва активність розглядається, з одного боку, як рівень фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку особистості, а з іншого – передумова подальшого її саморозвитку та саморегуляції.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПловдив: Fast Print Booksuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3;-
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectіндикатор вихованостіuk
dc.subjectетапи моніторингуuk
dc.subjectоб'єкт моніторингуuk
dc.subjectрозвиток особистостіuk
dc.subjectжиттєва активністьuk
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk
dc.titleМОНІТОРИНГ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВИХОВАННЯ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monitoryng_yak-skladova_upravlinnya_procesom_vykhovannya.pdf426,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.