Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10147
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білецька, Ірина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T07:53:59Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T07:53:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Білецька І. О., Коберник О. М. Моніторинг як складова управління процесом виховання у закладах загальної середньої освіти / І. О. Білецька, О. М. Коберник // Хуманитарни Балкански изследования. – 2017. – № 1. – С. 9–13. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10147 | - |
dc.description.abstract | У статті подається змістова характеристика моніторингу та педагогічного моніторингу, обґрунтовуються об’єкти моніторингу. Пропонується три взаємозалежних етапи моніторингу якості виховання. На першому етапі (підготовчому) відбувається формулювання мети, завдань, принципів та факторів впливу на моніторинг якості виховання у навчальному закладі. На другому етапі (організаційно-практичному) визначаються об’єкт, суб’єкти, змістово-процесуальний інструментарій та відбувається практична реалізація моніторингової діяльності. Третій етап (аналітико-корекційний) передбачає аналіз результатів моніторингу, їх оцінку, вміщує аналіз роботи за визначеними показниками. На цьому етапі коригуються також плани, форми організації виховної роботи, прогнозується оновлена її структура на основі модифікації змісту, форм і методів. Стверджується, що найбільш загальним і широким поняттям, у межах якого забезпечується психолого-педагогічна інтерпретація феноменів фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку особистості, може бути прийнята категорія «життєва активність», яка узагальнює багатоаспектні рівні функціонування людини як по вертикалі, так і по горизонталі. Життєва активність розглядається, з одного боку, як рівень фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку особистості, а з іншого – передумова подальшого її саморозвитку та саморегуляції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Пловдив: Fast Print Books | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 373.3; | - |
dc.subject | моніторинг | uk |
dc.subject | управління | uk |
dc.subject | якість | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | індикатор вихованості | uk |
dc.subject | етапи моніторингу | uk |
dc.subject | об'єкт моніторингу | uk |
dc.subject | розвиток особистості | uk |
dc.subject | життєва активність | uk |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk |
dc.title | МОНІТОРИНГ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВИХОВАННЯ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monitoryng_yak-skladova_upravlinnya_procesom_vykhovannya.pdf | 426,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.