Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T08:16:40Z-
dc.date.available2018-12-05T08:16:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10150-
dc.description.abstractУ сучасній ситуації накопичення досвіду соціальної та освітньої інклюзії постає питання про пошук методологічних підстав, з позиції яких буде відбуватися дослідження проблем інклюзивної освіти, а також процесів, що відбуваються всередині. Очевидно, що інклюзивна освіта не може розвиватися без серйозної методологічної, методичної та психологічної підготовки: не всі педагоги позитивно ставляться до таких реформ, багато хто не володіють навичками, необхідними для того, щоб проводити заняття в «інклюзивній» групі, де діти сильно відрізняються за своїми вихідними можливостями. Як правило, в даній ситуації мова ведеться про програми перепідготовки та підвищення кваліфікації вже працюючих вихователів, а з боку вищої школи, як правило, не приділяється належної уваги професійній підготовці студентів - майбутніх педагогів інклюзивної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІНКЛЮЗИВНе НАВЧАННЯuk
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Черніченко.pdf297,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.