Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T09:35:41Z-
dc.date.available2018-12-05T09:35:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10164-
dc.description.abstractУ статті розглядається та теоретично обґрунтовується стан університетської підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в інклюзивних умовах дошкільних закладів освіти. Проаналізовано зміст навчальних планів, робочих програм фахових дисциплін підготовки майбутніх логопедів. Констатовано відсутність складників підготовки логопеда до інноваційної діяльності. З’ясовано повноту навчально-методичного забезпечення цього процесу та аргументовано недостатню його ефективність. А також виявлено причини, що призводять до низького рівня готовності студентів до інноваційної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 376:001.;-
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectмайбутні логопедиuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectнавчально-методичне забезпеченняuk
dc.titleСТАН УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНИХ УМОВАХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Черніченко Л.А.перероблена.pdf593,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.