Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T09:43:01Z-
dc.date.available2018-12-05T09:43:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10167-
dc.description.abstractУ статті розглядається та теоретично обґрунтовується досвід інноваційної діяльності логопедів дошкільних навчальних закладів в умовах інклюзивної освіти. Розкрито зміст арт-терапевтичних технологій; кріотерапії; «Су - Джок» терапії та інформаційних технологій навчання. Також описано практичне застосування цих інноваційних технологій у інклюзивних дошкільних начальних закладах.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.2.091:376-052.264;-
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectкріотерапіяuk
dc.subject«Су-Джок» терапіяuk
dc.subjectінформаційні технології навчанняuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінклюзивна освіта.uk
dc.titleДОСВІД ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛОГОПЕДІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Черніченко Л.А. Умань 2017 (2).pdf507,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.