Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10180
Назва: | Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна Малишевська, Ірина Анатоліївна Білан, Валентина Андріївна Голуб, Надія Петрівна Бегас, Людмила Дмитрівна Лемещук, Марина Анатоліївна |
Ключові слова: | Інклюзивна освіта Інноваційні педагогічні технології Організація інклюзивної освіти Соціалізація дітей Заїкання Тенденції розвитку Природотерапія |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ВПЦ"Візаві" |
Бібліографічний опис: | Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти: [монографія] / І. І. Демченко, В. А. Білан, І. А. Малишевська, Н. П. Голуб, Л. Д. Бегас, М. А. Лемещук. - Умань: "ВІЗАВІ"., 2018 р. - Т.1. - 241 с. |
Серія/номер: | УДК;376-056 |
Короткий огляд (реферат): | Кожна дитина "має вести повноцінне й достойне життя в умовах, які забезпечують її гідність, сприяють почуттю впевненості в собі та полегшують її активну участь у житті суспільства" (із Конвенції ООН про права дитини), а "батьки мають право вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей" (ст. 29 закону України "Про загальну середню освіту"). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10180 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
монографія.pdf | 198,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.