Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10180
Назва: Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Малишевська, Ірина Анатоліївна
Білан, Валентина Андріївна
Голуб, Надія Петрівна
Бегас, Людмила Дмитрівна
Лемещук, Марина Анатоліївна
Ключові слова: Інклюзивна освіта
Інноваційні педагогічні технології
Організація інклюзивної освіти
Соціалізація дітей
Заїкання
Тенденції розвитку
Природотерапія
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ"Візаві"
Бібліографічний опис: Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти: [монографія] / І. І. Демченко, В. А. Білан, І. А. Малишевська, Н. П. Голуб, Л. Д. Бегас, М. А. Лемещук. - Умань: "ВІЗАВІ"., 2018 р. - Т.1. - 241 с.
Серія/номер: УДК;376-056
Короткий огляд (реферат): Кожна дитина "має вести повноцінне й достойне життя в умовах, які забезпечують її гідність, сприяють почуттю впевненості в собі та полегшують її активну участь у житті суспільства" (із Конвенції ООН про права дитини), а "батьки мають право вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей" (ст. 29 закону України "Про загальну середню освіту").
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10180
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія.pdf198,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.