Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorМалишевська, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorБегас, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.authorЛемещук, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T10:50:54Z-
dc.date.available2018-12-05T10:50:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТеоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти: [монографія] / І. І. Демченко, В. А. Білан, І. А. Малишевська, Н. П. Голуб, Л. Д. Бегас, М. А. Лемещук. - Умань: "ВІЗАВІ"., 2018 р. - Т.1. - 241 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10180-
dc.description.abstractКожна дитина "має вести повноцінне й достойне життя в умовах, які забезпечують її гідність, сприяють почуттю впевненості в собі та полегшують її активну участь у житті суспільства" (із Конвенції ООН про права дитини), а "батьки мають право вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей" (ст. 29 закону України "Про загальну середню освіту").uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ"Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;376-056-
dc.subjectІнклюзивна освітаuk
dc.subjectІнноваційні педагогічні технологіїuk
dc.subjectОрганізація інклюзивної освітиuk
dc.subjectСоціалізація дітейuk
dc.subjectЗаїканняuk
dc.subjectТенденції розвиткуuk
dc.subjectПриродотерапіяuk
dc.titleТеоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освітиuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія.pdf198,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.